susannejonsson

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Susanne Jönsson - 24 juli 2012 23:52

Efter en bra dag, träffat mamma,morfar,Majken och Anki i förmiddags...
Umgåtts lite med familjen....
Träffat Becky,Linda o Alex...

Avrundar jag nu dagen med ett inlägg i
Hehe.

Bar av till Bjärred innan.för bad och glassätande, men blev dopp av fötterna, och ingen glass för kön var för lång.. Haha

Kom hem vid 22.00 och tittade på monsters inside me, och.nu e man ny duschad och ska krypa ner i sängen med älskling.

Så sov gott och dröm sött allehopa!

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 24 juli 2012 16:30

Finns det något tråkigare än att tvätta?
Speciellt när det är fint väder ute. :(

Hade varit riktigt Nice och sticka o bada, men måste upp och laga mat till mina pågar nu snart, tvätten är färdig om ett bra tag...

Varmt så in i helsike är det iafall...

Ingen som har lust att kanske köra och bada efter vi tvättat? Hihi som har plats i bilen för 3? ;)

Synd man inte har körkort och bil sånna hära dagar. :/

Aja sånt e livet, nu ut och ta en cigg sen hutta in tvätt i torktumlaren och torkskåpet.

Ha en Nice kväll allesammans :)
Xoxo

Av Susanne Jönsson - 24 juli 2012 10:02

Tisdag idag och mamma ringde och väckte mig för ett tag sedan.

Hon ska komma med frukost till mig. Underbara mamma :) <3
Sen ska vi ut och gå en runda med Zita.
Vad dagen sen har att erbjuda vet jag inte riktigt, men ska tvätta kl16.00 - som vanligt när det är fint väder. Hehe

Precis insett att jag inte har så bra kläder att ta på mig när det är varmt ute, bara svart!!! Isch, men det får gå :P


Inga sammandragningar idag, bara extrem mensvärk, så några panodil nu, sen mamma mys idag :) hihi.
Älskar min mams!!! <3

Älskling är på jobb och jayzon är på dagis, så blir mys med dem ikväll sen :) <3

Nej nu e det dags att platta håret och sedan invänta mamsi.
Ha en underbar dag i solen/på jobbet allesammans. För det ska jag :P :)

Xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards