susannejonsson

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 20:41

Då var det snart dags att packa bilen, ska ju stå på loppis imorgon i Lund vid 108...
Pengarna räcker inte till denna månaden så då får man göra vad man kan :)

Håller tummarna för fint väder och mycket sålt imorgon!

KOM OCH FYNDA!!!! :)

Ungefär hälften av det som ska med... resten står fortfarande i källaren ;P

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 08:32

Torsdagen var en jobbig dag för kroppen, därav inget inlägg igår...

Barnen åkte till sin pappa och är inte hemma hos mig igen förrän på måndag. :(

Jobbade några timmar och sen tog jag tag i loppis saker - vilket ledde till smärta i leder och rygg (mer än vanligt).

Ryggen gör fortfarande extremt ont men jobba ska jag iafall. :)

Igår var även mitt första möte på viktväktarna, kändes bra och hoppas att jag kan komma på rätt spår med min vikt nu.
Då många av mina extra kilo beror på.vätska i kroppen vet jag inte riktigt hur jag ska driva ut det, men det löser sig :)

Så igår kväll var en lugnt kväll (förutom tvättningen) nu ska det duschas sen köras till jobb, ha en skön dag allesamman!

Xoxo

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards