susannejonsson

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Susanne Jönsson - 25 augusti 2015 22:04

Älsklingen är hemkommen sen ca 2 timmar tillbaka och vi har gluttat idol, Malmö idag ju.

Och som vanlig när det är dags att lägga sig börjar magen göra ont och kroppen blir värre. ..
Men jag ska fantamig lyckas ta mig igenom detta också :)
Imorgon är en nu dag då jag börjar mjukstart med jobb igen.
Ska dock både köra och städa imorgon så får se vad kroppen säger till mig efter det.

Sängen skriker efter mig så nu stänger jag ner....
Sov så gott

Av Susanne Jönsson - 25 augusti 2015 18:30

Idag har det varit en tuff dag för kroppen...
Men trotsade den lite och gick en liten runda ner till byn och tillbaka...

Hämtat guldklimparna på förskolan och gett dem mat.

Men, Jayzon verkade lite nere så frågade vad det var. .. men det var inte sa han.
Såg att han tagit av sig ena strumpan och upptäckte även att ett myggbett som han fått natten till igår blivit en vätskefylld blåsa!
Aldrig varit med om det tidigare.
Rådfrågar min mamma lite och efter några om och men valde vi att trycka hål på den.

Jayzon grät och sa att det gjorde ont och enligt honom gör det fortfarande lite ont...så får nog hålla lite koll på det...

Älsklingen jobbar över idag och är inte hos oss förrän sent :(

Menmen that's life ;)

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards