susannejonsson

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 17:38

...precis som det låter...
Började laga mat...och eftersom jag inte tycker det e speciellt roligt så fetade jag in pyttipannan i ugnen... 45min senare kom jag på att jag lagade mat "/
Bränd middag för mig och barnen idag... -ingen hit!
Och med huvudvärk från helvetet blir det inte mycket bättre av att inte kunna äta direkt. ..

Tänkte att vi kunde ta en macka eller något också, men kylen och frysen gapar tomma eftersom både jag och Tim fått dåligt med pengar. ..
Ja... barnen åt det iafall..och säger att dem blev mätta så hoppas på det iafall.

Detta kassa minne asså!!!!!!!
Aja snart fixa med barnen så dem kan krypa till säng så jag kan vila sen.

Ha en skön kväll...

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 13:12

Det tog ett litet tag men efter att jag fått en kabeltrumma av grannen fick barnen ett nytt bord till sina stolar i vardagsrummet.

Dock inte riktigt färdigt än men bara några lager lack som ska läggas sen är det färdigt för användning :)

Hel nöjd :)

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 12:20

Ja barnen blev lämnade i tid på förskolan..trots att Dominic fick väckas kl 7.30...och jag kom iväg i tid till jobb trots att jag behövde tanka ;)

Jobbet gick bra...dock fick jag ej på handskarna med skydden på så fick ta av skydden när jag skulle städa toaletterna.
Men det gick bra fick tänka till några extra gånger men det löste sig :)

Handlederna är trötta och ryggen med.
Snart ta en dusch och sen söka lite jobb innan jag ska bege mig för att hämta hem guldklimparna. ?

Ha en fortsatt bra dag :)

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards