susannejonsson

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Susanne Jönsson - 9 januari 2013 18:30

Idag har varit en hyfsat lugn dag, vaknade vid 8.00 och gav dominic mat, sen vid 9.00 väckte jag Mattias så vi alla kunde äta frukost och så jag kom ner till af för att hitta lite jobb, men fy satan vad lite jobb där ligger ute på platsbanken.. shiiit... på af träffade jag Zandra oxå. :)


aja iafall efter jag varit på af träffade jag på Becky och följde med henne till bulltofta för att hon skulle handa kydd, sen him igen.


väl hemma landade jag i soffan en stund och sedan städade vi och lagade mat och åt middag...

kollat film och spelat... och legt med kidsen <3


nu glor vi ännu mer film :)


sen blir det en dusch och sedan lite mer film :P hahaha.


ha en skön dag/kväll . XoXo

Av Susanne Jönsson - 9 januari 2013 18:03

"En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar. Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se. Han frågade dem: 
-Är det någon som vill ha den här hundralappen? 
Alla räckte ju givetvis upp handen, vem säger nej till 100kr? 

Mannen knölade ihop hundralappen och räckte sedan upp den igen. 
-Någon som vill ha den här? Alla räckte upp handen. 
Han slängde hundralappen på golvet och stampade på den så att den blev smutsig: -Fortfarande någon som vill ha den här? 
Alla räckte upp handen. 
Då sa han: - Jag tycker ni ska ta lärdom av det här. 
Även hur smutsig och ful någon än är har hon/han lika mycket värde. Glöm aldrig de."

Edgard Wendler

 

 

Så tänk er för innan ni dömmer någon, tänk på att behandla andra så som du själv vill bli behandlad. 

Önskar folk hade tänkt så, men tror inte där finns en kotte i hela denna världen som gör det.

 

knappt man själv, dock brukar jag alltid försöka vara snäll och trevlig mot dom som förtjänar det, men behandlar du mig illa?, du lär jag behandla dig likadant tillbaka...

 

no more missis nice girl any more!. - så trött på att vara snäll mot allt och alla och bara får skit tillbaka, och knappt ett tack när man hjälp någon... wihooo!.

 

nej fuck that shit....

Ovido - Quiz & Flashcards