susannejonsson

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Susanne Jönsson - 6 januari 2013 12:06

Uppskrivning och uppkörning inbokat, det sägs att det ger otur om man säger när man ska köra upp osv. Men i dont give a fuck!
Så den 28 februari, kör jag :)
Och jag hoppas till gudarna att jag kommer klara det, annars vet jag inte vad jag gör :P haha

Nej jag ska fixa detta nu!
Vill inte vara beroende av andra längre...

Idag mår man lite bättre dock snurrar tankarna en jävla massa i skallen på en, men så e det väl ibland...

Kroppen känns lite konstig och hjärnan fungerar inte riktigt som den ska :P

Idag städas här, sen blir det ut och gå en lååååång runda så man får en massa motion - behövs verkligen när man har så mycket extra kilo som jag har... :P

Have a Nice day everyone!
XoXo

Av Susanne Jönsson - 6 januari 2013 08:08

...då var jag och Dominic uppe, riktigt trött men inger val...

Seg som satan idag, men snart städning sen ut och gå en runda idag...

Motion, motion och åter igen motion..
Nu saknas bara ett jobb.

Ha en Nice dag alla! XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards