susannejonsson

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Susanne Jönsson - 15 februari 2013 13:09

4dagen idag med tabletterna och idag ökade jag till 2 tabletter.

Allt känns jättebra i kroppen, inga skumma biverkningar - ingenting :)

För er som är känsliga sluta läs nu...









Som dom flesta vet har jag haft mycket problem med min mage, fått springa på toa varje gång jag ätit och oftast när jag ska iväg någonstans.
Min mage har pendlat mellan löst nästan diarré och hårt typ kanintollar.
Enligt sjukvården lider jag av kronisk förstoppning.

Men ända sedan jag började med tabletterna har min mage mått kanon, inte ont, inte sprungit på toa stup i kvarten, har ioförsig inte ätit lika mycket men idag är första gången jag gått på toa sedan jag började med tabletterna, och min mage är NORMAL - kan inte känna mig bättre än så här. Detta är så jäkla skönt. :)

Uppdaterar senare med mina mått och vikt som jag startade med.. Och om ca 2-3 veckor tänkte jag mäta mig igen och se om det hänt något.

Ha en skön fredag!

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards