susannejonsson

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Susanne Jönsson - 12 februari 2013 10:40

... Har dem kommit :)

Idag sätter man igång med allt, idag är starten på ett nytt bättre liv hoppas jag. Om detta hjälper kommer jag vara sjukt glad.

Har prövat i stort sätt allt när det gäller viktnedgång och änsålänge har ingenting fungerat. :(

Men igår kom mina efterlängtade tabletter som ska hjälpa de som ej kan gå ner genom diet och träning. Och jag håller tummarna så hårt nu att dem nästan blir blå.

Funkar dem och jag kommer ner till den vikten jag vill. Kommer jag skriva ut namnet på tabletterna även var jag köpt dem och vad dem kosta.
Har 180tabletter här hemma nu och hoppas till gudarna att detta funkar.

Kommer komma ett inlägg sen där alla mina start mått och vikt kommer stå.
Bilder med före och efter kommer ej komma just nu, utan det kommer månadsvis.
Trött på att se ut som man gör och tror & hoppas att detta kommer hjälpa mig på vägen.
Idag blir det träning om min huvudvärk släpper annars får jag avvakta till torsdag då det är min dag att träna på :)
Tränar: Tisdagar, Torsdagar och Lördagar.

Nu kör vi igång och ger järnet!!!

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards