susannejonsson

Direktlänk till inlägg 23 november 2013

Livet

Av Susanne Jönsson - 23 november 2013 00:55

Seg på att skriva, I know!

Men livet har haft väldigt skarpa kurvor just nu, och önskar bara att jag kunde resa mig upp från alla nedslag.

Livet har ju ändrats en hel del, inte mycket vänner kvar, kärleken behöver vi inte ens nämna , men barnen dem har jag!!! , och det e jag riktigt glad över. Älskar mina små änglar fastän jag tycker det är jobbigt ibland.

Men psyket är på väg på rätt håll, gick hos paykolog 1gång i veckan innan, och nu har vi ändrat det till 1gång i månaden.
Stolt över mig själv som lyckats ta mig upp så pass som jag gjort.

Men får väl ge en lite varning nu, att jag håller inte tyst längre, jag säger vad jag tycker och tänker. Och skitsnack kan ni hålla för er själva för jag vill inte höra, även om det skulle handla om mig. - because i don't give a fuck any more!!!

Nästa vecka börjar förmodligen jag på ny diet och träning, ska bli nice, och försöka gå ner mina sista 20kg.
Nu står vågen på 85-87kg vilket betyder en viktnedgång på ca 27kg och totalt 77,5cm på kroppen.
Ja, jag är stolt men har väldigt mkt problem efter nedgången oxå. Villet har gjort att självförtroendet och självkänslan är nere på botten. IGEN!

Nej, nu blir det tv och mys i soffan med täcket och kudden.
Natti <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Jönsson - 18 juli 2016 10:10

Hallå igen! Måste skriva av mig och vad är då inte bättre än att uppdatera här!? Har under istortsätt hela mitt liv kämpat med min mage! Jag har fått två diagnoser utan att ens blivit undersökt ordentligt, IBS och kronisk förstoppning... Jag...

Av Susanne Jönsson - 1 september 2015 10:39

Tjallååå! Loppis en i lördags gick riktigt bra, fick nästan sålt allt vi hade med och kom hem med 1000:- extra :) Efter loppis en bar det iväg till Tims familj i Barsebäck för kräftskiva :) (åt dock bara räkor ;) ) Sedan vidare på bilträff! Fö...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 20:41


Då var det snart dags att packa bilen, ska ju stå på loppis imorgon i Lund vid 108... Pengarna räcker inte till denna månaden så då får man göra vad man kan :) Håller tummarna för fint väder och mycket sålt imorgon! KOM OCH FYNDA!!!! :) U...

Av Susanne Jönsson - 28 augusti 2015 08:32

Torsdagen var en jobbig dag för kroppen, därav inget inlägg igår... Barnen åkte till sin pappa och är inte hemma hos mig igen förrän på måndag. :( Jobbade några timmar och sen tog jag tag i loppis saker - vilket ledde till smärta i leder och ry...

Av Susanne Jönsson - 26 augusti 2015 17:38

...precis som det låter... Började laga mat...och eftersom jag inte tycker det e speciellt roligt så fetade jag in pyttipannan i ugnen... 45min senare kom jag på att jag lagade mat "/ Bränd middag för mig och barnen idag... -ingen hit! Och med huv...

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards