susannejonsson

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Susanne Jönsson - 4 maj 2012 16:35

Shit det var ett tag sedan man uppdaterade här...

Har ju hänt ganska mycket sedan sist.. Är gravid och vi har flyttat och ja...


Graviditeten är inte den bästa, mått illa istortsett hela graviditeten, har haft prematur värkar... och varit sjukskriven...


Igår fick jag värkar igen och dem kom var 5-10 minut... men sån tur e så finns där sprutor som gör att (tror det var) livmodern slappnar av...  Så det blev en bricanylspruta i låret. och sen avtog värkarna sån tur var.. + blev antibiotika för urinvägsinfektion.. igen, bara 7 veckor sen jag har det sist ju...


så livet har varit lite upp och ner, får fortfarande inte lyfta min son vilket jag inte fått göra sedan graviditets v 21.... och nu är jag i v28, går in i vecka 29 på måndag....


längtar så till den 29 Juli så allt bara kan ta sluuut... jobbigt detta...


Ja, får väl försöka uppdatera mer här inne sen, och lägga upp lite bilder, men ni ska jag göra mig iordning och sedan sticka ner till tivolit med Älsklingen och min mini älskling. <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards