susannejonsson

Alla inlägg under december 2012

Av Susanne Jönsson - 9 december 2012 10:52

efter ett x antal dagar efter bf, har nu den lilla ängeln tittat ut.

Vatten avgång på netto 8/12 och tösen kom som ett skott till världen 9/12 kl00.49
En stor liten flicka på:
56cm och 4360g.

Grattis på födelsedagen Lily - välkommen till världen.

Och grattis till Jessica och Håkan, och dem fina pågarna som blivit storebröder. :)

Av Susanne Jönsson - 8 december 2012 17:54

En lugn skön dag...
Allt har gått som man vill :)

Vi gick upp från sängen vid halv 11 och käkade frukost ...

Sen fixade jag och Dominic oss och stack bort till Alex babyshower. :)
Tack för kakorna o tårtan :)

Nu e vi himma igen och ska äta och sen slå in julklappar och ha filmmys :)

Kommer ett bildinlägg idag oxå från pulkaåkning, presenter och skor :)

XoXo

Av Susanne Jönsson - 8 december 2012 17:51

Torsdagen var en hyfsat lugn dag och kommer inte ihåg jätte mycket, var och handlade skor till mig och Mattias, så nu slipper vi frysa om fötterna. Hade Jocke på besök och han fick sin födelsedagspresent. och kag började fixa med alex blöjtårta och blöjbukett. :) .

Fredagen började med pulkaåkning och handla det sista till Alex blöjtårta.
Sen blev det pizza på mama rosa.

Senare blev det pokerturnering.

Sen him till film med mys. :)

Xoxo

Av Susanne Jönsson - 7 december 2012 12:10

Ibland har man bara ett sånt glädjerus i kroppen, när det mesta går som man vill och allt är bra för en stund. :)

Idag blir det snölek med Jay och handla det sista till Alex present (kommer bild imorgon). Sen blir det träffa Jocke och Linda o äta pizza och fira honom innan dem drar iväg på egna äventyr. :)

Ikväll blir det förmodligen massa mys med gott och film. :)

Är jävligt lycklig just nu. Allt börjar gå på rätt håll, magen har börjat bli bättre, vikten går på rätt håll, har världens underbaraste familj o vänner. Är så lycklig :)

Saknar ju vissa men, har vi gjort ett val så har vi.

Imorgon blir det iväg och lämna presenten till Alex, sen bara hem och ha mysdag med familjen. <3

Ha en skön dag och helg alla läsare :)

XoXo

Av Susanne Jönsson - 3 december 2012 14:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Jönsson - 3 december 2012 11:48

Denna jäkla antibiotika asså, min mage mår inte bra av den.

5piller om dagen + panodil några gånger, härligt.

Idag ska man köra, får se hur det går, första gången jag ska köra när det e snö ute , har gjort halkan så det borde väl gå bra.

Nej nu ska jag ta Lill knoddas och mysa lite med honom sen ska vi hämta Jay och åka pulka.

Ha en skön dag... XoXo

Av Susanne Jönsson - 1 december 2012 04:54

Hej, alla vet ju redan att jag har problem med min mage, men haft lite ondare nertill vid äggstockarna nu ett tag...
Och ringde in till kk akut igår och dem sa att jag var tvungen att komma in idag...

Så det var bara att lyda.
Väl där inne gick det faktiskt väldigt fort, inte mkt folk alls och besöket var svindyyyyrt!!! 350:-

Asså jag tycker d e ok att betala men att betala 350:- för att någon ska upp och pilla i en som e sjukt obehagligt borde kosta mindre :P

Jaja, blodprov, urinprov, nytt cellprov och annan odling tog dem idag. + fick 2st olika antibiotika för att hon trodde jag hade en infektion i livmodern.

Hoppas mina piller hjälper nu så man kan få börja må bra igen, sen blir det träning igen så fort kuren e färdig :)

Vet inte om man får lov att träna när man går på antibiotika? :/. - någon som vet? Då får ni gärna släppa av er en kommentar om det :)

Nej nu ska jag försöka sova innan klockan börjar springa iväg mer :P hehe

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards