susannejonsson

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Susanne Jönsson - 27 augusti 2011 23:09

God kväll :P


Idag har det varit en fullspäckad dag... hehe...

dagen började tidigt och vi käkade frukost allihopa....


Det bar av till mamma vid 10:30 tiden och fixade hennes hår eftersom dom skulle på Evas bröllop. Svinrygg, ja förstågången ska ju vara någongång, blev faktiskt väldigt nöjd även om det inte håret blev så slätt som det skulle vara. hehe.. jag var nöjd och mamma var nöjd, det som räknad :)


Efter det så cyklade jag hem, och pratade lite med Becky, och det blev att sticka till badet och bada en stund, fruktansvärt kallt!!! hahahha


Efter att vi hade badat som Jayzon absolut inte ville, så stack vi hem till oss och dumpade av saker och stack och åt på Max i malmö :P Muuums!


Hem igen och sedan bort till morsan för att spendera tid med zita. :) , och det blev nattning av jayzon, symaskins syning och film tittande för oss.. den nya pirates of carabbien *stavning* . sjukt bra =) hehe


Nu är vi äntligen hemma och jayzon har kommit till ro i sängen.. (23:10)

Så nu ska jag ta en macka sen ska jag fantami också gå och lägga mig i sängen, för jag e trött.!. 


Har faktiskt ingenting annat att dela med mig av idag :P heheh....

så alla läsare får ha det så bra. =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards