susannejonsson

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Susanne Jönsson - 8 juli 2011 13:15

God eftermiddag gott folk!


Lilleman har både vaknat och somnat igen :P, min lille påg har fått feber, så inte konstigt att han sover... är som sin mamma, sover när man mår dåligt...



Hehe, på tal om något helt annat, Satt precis och kolla gamla bilder..

Shit som man kan sakna den gamla tiden... Helt sjuuukt!, Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden bara för en dag och uppleva allting bara för en stund... 

Men sen oandrasidan, jag har det väldigt bra nu!, Har min älskade son och min älskade sambo.. så inte ska man klaga ;)


Men man måste drömma sig tillbaka ibland.. satt och kollade lite prag foton också!, shit som man saknar prag, helt sjukt... saknar faktiskt skolan också, sjukt med sant!.


nej inte sitta här och dra upp en massa :P hahahha


Nu ska jag försöka städa undan här innan min älskade son vaknar.. 


Skriver kanske mer sen om jag hinner och orkar ;)


 

Älskar er mina underbara Pågar!!! <3


   

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards