susannejonsson

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Susanne Jönsson - 20 april 2011 17:40

Mammas Lilla älskling, Första gången han satt med stöd =)

 

Saknar den underbara tiden, Myyyystiiid!  




Så Lite Jayzon var här <3

 

Mina Älsklingar!, Älskar er så fruktansvärt mycket!

   

Mammas Goding <3




Så Underbart vacker!  

Mammas Lilla Prins!                

Awww, Min lilla Fågelunge! -Så lite han var! <3


       Gjort om bilden =), Blev faktiskt ganska nöööjd. =)  

Så, Det var det det, =) hehe...

Kommentera gärna inläggen =)

Av Susanne Jönsson - 20 april 2011 17:36

Äntligen hemma från jobb, eller ja har ju varit hemma ett tag men ändå...:P

Ischiasen satte igång på jobb idag =(, så älskling fick gå och hämta lilleman själv idag... Älskar att hämta honom på dagis, men sånna smällar man får ta.


Lyckliga besked när man kom hem iafall... Fick min lönespec, och det visade sig att jag fick mer i lön än vad vi räknat med =) *Överlycklig*


Nej nu ska vi göra lite vitlöksbröd, och lite mat till lilleman, sen blir det lite städ, och sen kanske om klockan tillåter så gå ut en liten runda med lilleman... <3


Nej Ha en nice kväll =)

   Kommer ett inlägg till om någon minut, med en massa biler =)

Presentation


Helt utflippad 2 barnsmorsa!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards